Overslaan naar content

Medewerker Servicedesk

Hybride
  • Utrecht, Utrecht, Nederland

Herken jij jezelf in het volgende:


Word dan onze nieuwe Medewerker Servicedesk

Het Inlichtingenbureau (IB) is op zoek naar een enthousiaste collega die op zelfstandige wijze ondersteuning biedt aan alle gebruikers van producten en diensten van het IB. Je fungeert als eerste aanspreekpunt en kunt daarbij vertrouwen op ruime kennis van onze producten en diensten, de bijbehorende applicaties en systemen, sociale wet- en regelgeving en het gemeentelijk landschap. Je lost zelfstandig vragen op, detecteert bugs in applicaties/systemen, adviseert onze gebruikers en geeft instructies. Tenslotte bewaak je of de afhandeling van het proces naar tevredenheid is verlopen.

Dit ga je doen

Jij ondersteunt gebruikers van producten en diensten van het IB in geval van vragen, incidenten en klachten. In eerste instantie beantwoord je zelfstandig vragen, waarvoor kennis nodig is van de producten en diensten van het IB. In geval van complexe vragen en/of incidenten treedt je op als casemanager waarbij je zorgdraagt voor de regie en coördinatie van het vraagstuk. Hierbij zorg je voor afstemming met collega’s (bijv. netwerkbeheerder, business analist en productmanagers) en blijft hierbij in contact met de klant t.b.v. beantwoording van de vraag. Je draagt zorg voor registratie van (terugkerende) vragen en verzorgt, in afstemming met de specialist communicatie, handleidingen en instructies.

Hier kom je te werken

De dienstverlening van het Inlichtingenbureau levert een belangrijke bijdrage aan de realisatie van maatschappelijke doelen. Dit vertaalt zich in het leveren van informatie die gemeenten o.a. helpt bij de re-integratie van jongeren, het snel en efficiënt afhandelen van zorgaanvragen, het toekennen van uitkeringen en het helpen van mensen met schulden. Het Inlichtingenbureau streeft naar een eerlijke maatschappij, waar burgers krijgen waar ze recht voor hebben. Dit is voor het ons een belangrijke waarde waar ook jij je in herkent. Samen met je mede collega’s stel je de dienstverlening aan gemeenten centraal. Je zoekt met hen naar oplossingen om gemeenten en burgers te ontlasten in het administratieve proces. Zo draag jij bij aan de doelstelling om te bouwen aan effectieve informatiedienstverlening, die gemeenten ondersteunt bij het helpen van haar burgers.


Wat vragen wij:

  • Ervaring met zelfstandig afhandelen van zowel telefonische als digitale klantenvragen;
  • Bekwaamheid voor het signaleren van terugkerende vraagstukken over systemen en applicaties;
  • Beschikt over communicatieve- en samenwerkingseigenschappen;
  • Minimaal twee dagen in de week aanwezig op kantoor;
  • Beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift.

Wat bieden wij jou:

  • Een jaarcontract met oog op vast dienstverband voor onbepaalde tijd;
  • Geld; het salaris van een medewerker servicedesk start op €3.000 en kan oplopen tot €3.900 per maand;
  • 13de maand (8,3% van bruto jaarsalaris) en mogelijkheid tot doorgroeien naar hogere inkomensschaal;
  • 32-36 uur per week zowel thuis als op kantoor flexibel in te delen;
  • 25 vakantiedagen (180 uur), met optie tot bijkopen van extra dagen;
  • 8% vakantietoeslag van het bruto jaarsalaris;
  • Pensioenregeling, laptop en telefoon van de zaak;
  • Ruime mogelijkheden om door te groeien en voor persoonlijke ontwikkeling;
  • Veel eigenverantwoordelijkheid met zelforganiserende teams;
  • Kantoor in hartje centrum van Utrecht.

Zie jij jezelf als onze nieuwe collega?

Ook als je niet over alle vereisten beschikt maar wel enthousiast wordt van deze rol: motiveer en solliciteer! Druk op onderstaande knop en laten we een kop koffie drinken!

of