Overslaan naar content

Office Medewerker

Op locatie
  • Utrecht, Utrecht, Nederland

Herken jij jezelf in het volgende:


Word dan onze nieuwe Office medewerker

Het Inlichtingenbureau (IB) is op zoek naar een Office medewerker, die voor ± 24 uur in de week met veel plezier en als ’spin in het web’ onze organisatie wil komen versterken. Je ben een zelf startende en ondernemende persoonlijkheid die de dagelijkse gang van zaken op ons kantoor in goede banen weet te leiden. Je ziet het als een uitdaging om onze gastvrijheid daar waar mogelijk uit te bouwen. Ons kantoor is op werkdagen geopend van 08.00-17.00 uur. Het betreft een duo functie waarbij je samen met je collega Office Medewerker verantwoordelijk bent voor de optimale uitvoer van verschillende Office werkzaamheden. Samen met je collega kun je flexibel je uren invullen. Bij ziekte of vakantie vervangen jullie elkaar.


Dit ga je doen

  • Gasten vriendelijk ontvangen en zorgen dat deze op de juiste plek terecht komen;
  • Agendabeheer voor de leden van de directie;
  • Notuleren van de directievergaderingen;
  • Afwikkelen van contacten per telefoon/ mail;
  • Operationeel aanspreekpunt voor facilitaire zaken aangaande kantoormeubilair, schoonmaak, kantoorartikelen en diverse werkzaamheden in het kantoorpand;
  • Bijhouden representativiteit vergaderruimtes en pantry;
  • Verwerken van poststukken;
  • Overzicht houden op reserveringen vergaderruimtes;
  • Administratieve werkzaamheden zoals het organiseren/regelen van bijeenkomsten, het uitnodigen van betrokkenen en het regelen van catering;
  • Verjaardagen en feestdagen bijhouden en zorgen voor de bijbehorende presentjes;
  • Afstemming met beveiliging in geval van bijzonderheden en monitoren storingsmeldingen;

Hier kom je te werken

De dienstverlening van het Inlichtingenbureau levert een belangrijke bijdrage aan de realisatie van maatschappelijke doelen. Dit vertaalt zich in het leveren van informatie die gemeenten o.a. helpt bij de re-integratie van jongeren, het snel en efficiënt afhandelen van zorgaanvragen, het toekennen van uitkeringen en het helpen van mensen met schulden. Het Inlichtingenbureau streeft naar een eerlijke maatschappij, waar burgers krijgen waar ze recht op hebben. Dit is voor ons een belangrijke waarde waar ook jij je in herkent. Samen met je mede collega’s stel je de dienstverlening aan gemeenten centraal. Je zoekt met hen naar oplossingen om gemeenten en burgers te ontlasten in het administratieve proces. Zo draag jij bij aan de doelstelling om te bouwen aan effectieve informatiedienstverlening, die gemeenten ondersteunt bij het helpen van haar burgers.

Wat vragen wij:

  • Behalve representatief, spontaan en klantvriendelijk, ben je ook zeer servicegericht;
  • Je vindt het leuk mensen te helen en doet dit met een glimlach op je gezicht;
  • Je beheerst de Nederlandse taal mondeling en schriftelijk uitstekend;
  • Kennis van AFAS is een pré;
  • Je bent flexibel, multi-inzetbaar, organiseert en regelt en stelt je altijd gastvrij op.

Wat bieden wij jou:

  • Een jaarcontract met oog op vast dienstverband voor onbepaalde tijd;
  • Het salaris van een Office medewerker start op € 2.730 en kan oplopen tot € 3.529 per maand;
  • 13de maand (8,3% van bruto jaarsalaris) en mogelijkheid tot doorgroeien naar hogere inkomensschaal;
  • 24 uur per werkweek gemiddeld;
  • 25 vakantiedagen (180 uur), met optie tot bijkopen van extra dagen;
  • 8% vakantietoeslag van het bruto jaarsalaris;
  • Pensioenregeling, laptop en telefoon van de zaak;
  • Ruime mogelijkheden voor behalen van certificaten en persoonlijke ontwikkeling;
  • Veel eigenverantwoordelijkheid met zelforganiserende teams;
  • Kantoor in hartje centrum van Utrecht.

Zie jij jezelf als onze nieuwe collega?

Druk op onderstaande knop en laten we een kop koffie drinken!

of